Bioloog worden??

  • Boukje

    Hallo, ik wil ontzettend graag bioloog worden. (Marine/zoo bioloog, ik wil graag rif vissen, haaien/roggen walvissen, grotere vissen aka dolfijnen etc bestuderen. Nog niet zeker welke dan het beste past. Maar dat ben ik nog aan het uitzoeken. Aangezien marine biologie volgens mij voornamelijk micro organisme bestuderen. Terwijl ik me bezig wil houden met wat grotere dieren.)

    Ik zit nu de derde vwo. En moet dus een profiel keuze gaan maken. Grote kans dat ik dit jaar niet ga halen ivm veel lage cijfers. En ik wil waarschijnlijk doorstromen naar havo. Aangezien vwo misschien toch te hoog gegrepen is. 

    Kan ik met een Havo überhaupt bioloog worden? Anders dan doe ik dit jaar over zodat ik op het vwo kan blijven.

    en welk vakkenpakket heb ik dan precies nodig? Ik las verschillende dingen, of Natuur en gezondheid met natuurkunde of het maakte niet uit zolang je maar Biologie had?

  • Dahovu

    If you expect people to be kind to you just because you're nice to them, it's like expecting a lion not to eat you just because you don't eat it. Life is inherently unfair, learn how to adapt. =14.0pt t rex game