duplo en controleproef

  • Ilse

    Kan iemand mij defenities van een controleproef en een duplo geven, graag zo snel mogelijk! (vanavond moet ik het hebben)

    Bedankt

  • Piet

    Wie helpt dit arme meisje nou eventjes??? Ik weet het niet maar er is vast wel iemand die dit even wil uitleggen toch?? Normen en waarden!!!!!

  • Bas van Tiggelen

    Helaas kon ik je bericht niet eerder lezen, maar hopelijk heb je toch nog iets aan het antwoord.

    Bij een controleproef vergelijk je de uitkomst van het echte experiment met de uitkomsten van een experiment waarbij je een en ander net even anders doet, of juist iets niet doet, zodat je zeker weet dat de uitkomsten van het echte experiment te wijden zijn aan de gebruikte methode of materialen (zoals chemicaliën). Een bekend voorbeeld is het werken met placebo's (echte versus nep-medicijnen).

    Bij een duplo doe je hetzelfde experiment in tweevoud. Doe je het in triplo dan doe je het in drievoud, etc.

  • Yeriho Bols

    Ik vond het moeilijk om bouwvoorbeelden van Lego Duplo te vinden voor mijn kinderen. Op volgende site vond ik mijn goesting:

    Als je de ogen van je kindjes ziet blinken van trots, dan gaat je hart echt smelten. Veel plezier!

  • Noep

    Hoi wij weten niet wat een duplo is wij zoeken ook naar antwoord doei loveyou

  • Noep

    oooops dit was niet de bedoeling we wilden antwoorden op een vraag sorry mensjes die wij lastig vallen met onze domheid xxxxxxx