bio-boek

• Janneke

Hoi allemaal,

Vorig jaar heb ik m'n VWO-examen gedaan. Ben er een jaar uit geweest en ga volgend jaar farmacie studeren. Nu ben ik ‘bang’ dat ik veel vergeten ben. Daarom ben ik op zoek naar een goed biologie-boek. Ook wil ik het boek volgend jaar gebruiken om dingen in op te kunnen zoeken, als ik het niet meer helemaal weet. Het boek wat we gebruikten op school wil ik niet gebruiken, omdat ik dat geen handig boek vind.

Weet iemand nog een goed boek? Zou je je reactie misschien naar jkoskamp30@hotmail.com willen sturen?

Ontzettend bedankt.

Groetkes

Janneke

• eugenie

hoi janneke ik heb zelf lerarenopleiding biologie gedaan en daar hadden wij het een boekje waar heel beknopt van alles over biologie in staat het is van G.B. Bannink en th.M. van Ruiten en het heet biologie informatief ISBN 9060498887

groetjes eugenie

• carmijn

Ja dat is een goed boek, ook kun je de boeken gebruiken van Biologie actief voor het VWO het is uitgegeven door Nijgh Versluys. tel: 035-5482470, ze staan ook op internet http://www.nijghversluys.nl isbn: 90 425 0482 Heel slim is om een BIODATA aan te schaffen, dit is een uitgebreide biologieversie van BINAS, hier staat echt heeeeeeel veeeeeel in en mag tegenwoordig bij het VWO examen worden gebruikt, het is ingevoerd in de tweede fase. Succes!eugenie schreef: