Vermoedelijk… je vraagt het dus geeneens. Je geeft mensen dus niet eens de kans zich te verweren.
Verwaande praatjesmaker, waar haal je het vandaan. De mensen die me goed kennen liggen echt in een deuk van deze typering. Hoe vaak ik wel niet te horen krijg dat ik me wat vaker moet laten horen… wel, met jouw praatjes heb je dat toch mooi voor elkaar gekregen.
Over dit forum: de meeste mensen komen hier met een vraag die een antwoord verdiend. Ik geef ze daar antwoord op; als ik het niet weet laat ik dat aan iemand anders over. Veel mensen hebben geen behoefte aan een uitgebreide discussie. Maar er is natuurlijk altijd plaats voor.
Die link zette ik erbij om aan te geven dat dit al je tweede kans was. En dat ik niet de enige was die zich stoorde aan de intonatie van je posts en het opstarten van enkele tientallen threads, waardoor andere mensen totaal geen kans meer kregen om zich te laten horen. Maar dat weet je zelf ook wel. Je komt natuurlijk niet voor niets toch weer terug naar dit forum; op andere fora reageren ze waarschijnlijk al niet eens meer.
Tenslotte: bij dat project Hessdalen zullen ze ook wel aan onderzoek doen, Henk. Dat houdt dus in dat ze naar bewijzen gaan zoeken. Onduidelijke foto's, daar hebben ze niets aan. Ik hoop niet dat je ze alleen met deze foto probeert te overtuigen, want dat gaat niet lukken.